Aj aj aj...

Nu är jag riktigt öm i magen, vet inte om det är såren som läker sådant eller inte.
det är just såren som gör ont.
Måste byta plåster tror jag, men jag har inga kvar...
kanske har hemma någonstans, men jag vet inte, får leta runt lite här hemma tror jag.
Det torkade blodet under skaver så dant.

Idag har jag fått sova till 10.30.
Har jag världens bästa familj eller vad?
*kärlek*
Sen åkte Ale till jobbet och barnen till dagis.
Så jag har varit själv några timmar mitt på dagen, känns sååå skönt!!
Behövde verkligen det, så jag har bara tvättat lite o så...
okej, jag målade i wilmas rum också...MEN JAG HAR INTE GJORT NÅGOT TUNGT.
jag får juh inte bära något, såren måste läka...
sen ska jag tillbaka till det normala igen.
Känns skönt, jag hoppas verkligen att att helvete är slut nu.

Nä, nu ska jag ragga plåster...
håll tummarna på att jag hittar någe!!

Kommentera här: