Ägglossning!

Men guuuuuuuud!!
Jag har så otroligt ont i magen.
Har hört att äglossningar och mens värk blir värre desstu felr barn man får...
men detta är juh ett skämt!!
Går juh fan krokig härhemma.
Tur att man var ledig idag :-D
jobbar kväll i morgon, så jag hoppas verkligen på att denna olidliga värk slutar!!!
Men samtidigt tycker jag det är skumt att jag har ägglossning nu..
eftersom jag ska ha mens den 5:e ungefär...om uträkningen stämmer..
men det gör den väll inte.
ingenting stämmer på mig!!
Vill bara att min mens ska komma så man vet att kroppen fungerar som den ska efter allt skit man fått
gått igenom de senaste månaderna.
Anledningen till att jag vet att det är ägglossning är för att jag tog ett äl-test...
o det var så positivt som det kunde bli...



men jag testade svaga förra veckan..
???!?!
kan de visa så tidigt innan? kan jag haft mens då jag blödde så lite??
ååå blir galen på min kropp!!
Men men, det är väll bara att vänta...
dyker den inte upp inom en månad så måste jag kontakta läkaren igen..
suck, vill att det ska vara över nu!!

Annars har dagen varit toppen, börjar (äntligen) att städa på övervåningen..
det är fan på tiden...så massa utrymme som man missar pga. att man är slö!!
Men nu är vi på G!!
VI ÄR BÄST!!
*hahaha*

Kommentera här: