SÅ SNYGG!!

Idag fick jag ÄNTLIGEN min efterlängtade tröja på posten.



Idag har vi varit i Norrköping, tittat på en massa saker.
Mycket Blixten Mcqeen finns  det *phhhuuu*
Jesper hittar ALLT som har en liten liten symbol med Blixten på sig...hehe.
Han ficken tröja idag, eller en munkjacka, men Blixten Mcqeen, såå glad.
Så han visade stolt  upp den för alla han träffade *hehe*
Wilma fick en liten rödrutig kavaj-jacka, så underbart söt.
Hon blir så stolt när hon får ha sådana kläder..
Liten blir stor, hehe.

Idag är det valborg, kommer bli en rejäl brasa här på Eskedalen.
Mycket träd och virke som burits dit,
Får ta lite bilder ikväll.

Ikväll ska vi äta grillad kyckling, fläskfile och revbensspjäll med kroketter.
Serveras med kall bea-sås och god sallad. Lite bröd.
Och en massa gott till barnen.
Öl och grogg till Alexander (purrrrrrr, skulle inte sitta helt fel)
Mousserande vitt vin (Chapel Hill sparkling) till mig, hoppas på att det är gott. (alkoholfritt såklart)
Coca Cola till barnen, det är juh ändå lite fest.

Hoppas ni alla får en underbar valborgsmässafton.
Och Grattis Knugen på födelsedagen.

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Haha.. Vilken fin tröja du har ;-)

Trött på alla frågor eller? ;-)

Saknar dig gums. Pöss

2 Lilie:

skriven

Hejsan.



Kul att du gillar tröjan.

Jag använder gärna bilden i butiken om jag får.



mvh

Lilie

gladagrodan.se

Kommentera här: