Första dagen..

Idag var det juh första dagen på Dagis för barnen på sååå länge.
ÅH va mina små skruttar har längtat.
De har haft de såå bra idag, o har berättat hela em/kvällen vad de gjort.
Behöver jag säga att de var ganska lättvaggade ikväll ;-)





Jag var juh hos BM på förmiddagen, sen åkte jag förbi jobbet på vägen hem.
De hade fått en tribansk häst på datorn (virus).
KUL!
Men jag lyckades lösa problemet och viruset är borta nu iallafall...
Sen skulle jag byta Router, då de köpt in en ny (de har fått låna våran)
Men då gick allt åt helvete, och jag orkade inte vara kvar...
Men Alexander slutade en timme senare efter jag åkte så han åkte förbi där och fixade allt.
HAN ÄR JUH BÄST!!!
Ska till läkaren på onsdag och förbi jobbet då igen, och kolla upp de sista.
Sen får bebis ta o komma.

På torsdag ska bebisen komma, det har jag bestämt!!
För både Jesper och Wilma är födda på torsdagar, så varför ändra på något som är så bra...
O kom inte o säg nästa torsdag nu, för denna torsdag bli skit bra!!

Hehe, måste juh berätta en liten rolig sak också...
Jag fick inte tag i Alexander idag när han var på jobbet, trodde hans mobil hade dött eller nått.
(han har juh alltid mottagning på jobbet)
Så jag ringde till växeln så de kunde  koppla mig till hans avdelning, kom dock inte ihåg vad hans avdelning hette...
men de sökte på ahns namn och fick fram hans gamla chefs nummer, o ringde...
hans gamla chef svarar och jag säger att jag har nog kommit fel, för jag skulle till avdelningen för att få tag i ALEXANDER.
Han sa att han skulle fixa de och be Ale ringa upp.
Han gick till Ales avdelning och hittade en av Ales arbetkamrater, och frågade om han visste vart "Bohman" var...
"han är och äter, vadådå?" "Hans fru har ringt, tror du det är viktigt" "Ja, han ska juh ha barn typ nu"
DÅ blev det fart på pojkarna, de letar som tokar och hittar tillslut Alexander...
O Alexander ringer (satt i en grotta som han sa och åt)
Och frågade vad det var...
och jag säger
"Jag får inte igång internet igen på jobbet, kan du komma förbi mitt jobb o fixa de innan du åker hem?"
HAHAHAHAHAHA
Alexander började asgarva.
Hans kollegor står runt honom och tror han skall åka iväg i ilfart...
Va tokigt det kan bli när man blir kopplad fel...haha.
Jaja, då vet jag iallfall att de är snabba när det väl gäller *haha*

Vi har fått upp alla väggar nu, KÄNNS SÅ UNDERBART!
Så i morgon blir det lite skruvning och spackling så mycket som jag orkar....
Blir små stunder eftersom min kropp inte är som den borde vara.

Jajust de, fick tag på försäkringskassan förresten.
Hamnade på 399:e platsen i kön, men de ringde upp.
Och får veta att jag inte kommer få mina pengar förrän om max 2 veckor.
2 VECKOR!!!
Skämtar dom eller, mina räkningar blir säkert jätte glada över detta...
*grååååt*
Blir att ringa runt lite i morgon....SUCK!
ATT DE JÄVLARNA ALLTID SKA KRÅNGLA!!!

Jaja, alltid krångel!

Nu ska jag lägga mig o kolla på en film tror jag!!
PÖSS o SLISK

Kommentera här: