Hund bortskänkes!!


Inatt var Nellie GRATIS, shit alltså..
skulle ut HELA TIDEN....inte för att skita eller pissa....
utan för att LEKA, hallå?!?!
Va tror hon, tror hon seriöst att jag går ut 02.10 och LEKER med henne i tofflor och linne?!
I SNÖÖÖ!!!
Nej nej nej, lilla Nellie....
Du höll på att få bo i bilen i natt.
Men vi hade ett allvarligt snack, så nu är vi buddies igen! ;-)

ALEXANDER ÄR LEEEEEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och inte nog med de, han är ledig till den 16januari!!!
Hur underbart är inte det!!!!
Ringde till dagis i morse o sa att barnen inte kommer förrän 17 januari!
*dansar runt i en ring*
JAG kommer få sova lite, BARNEN kommer få vara massor med favvo-pappa.
ÅH va jag älskar detta.

Vi hade tänkt att åka till Ikea idag, men de har juh rea den 2:a,
så vi väntar...jag menar han är juh ändå ledig han också nu...
*YEEEEEEEEEEEEEEEY*

I morgon är det nyårsafton, så idag blir det att förbereda till de..
ta upp Oxfilé från frysen bla.
DET får jag inte glömma!!

*IIIIIIIIIIIIIIIIIIITSCH*
Bästa humöret ever!!!!
Och Emma kommer ikväll, tjohoo.
Det ända som saknas nu är att Alex kommer upp under nyår!!
*håller tummarna så de blöder*
*purrpurrpurr*










Kommentera här: