KALLT!!

Det är såååå kallt...
-30 grader i morse när jag åkte till jobbet, vem kom på denna korkade idé med kyla.
Det värsta med att bo i gamla hus är att kylan kryper sig in oavsett hur mycket man eldar...usch!!

Jag jobbar hela helgen, känns väll sådär, känner inte alls för de..
o dessutom jobbar inte min Maria, utan hon åker till ikea det lilla aset ;-)

Fläskfilé ikväll med familjen, slurp!!
Det är sååå gott.
Vet dock inte hur jag ska tillaga den, någon som har några förslag?
Vill bara äta massa mumma ikväll...:-D
Hasselbackspotatis kanske, det var juh år och dar sedan man åt...o det är juh skit gott...:-D

4½ timme kar, sedan får jaggå hem från jobbet, lång lång dag, men detta klarar vi ;-)
Det blir värre i morgon, jobbar extra i morgon plus att jag jobbar kväll...så jag jobbar 7.30-21...SNARK!!!

Over and out!

Kommentera här: