WILMA 2 ÅR!!!

Idag fyller min lilla prinsessa 2år.
Helt otroligt vad tiden går fort, 2år, är det 2 år sedan jag fick min lilla "Lotta"?
Vi har haft kalas hela dagen idag och fint väder fick vi okså, kunde inte bli bättre.

TACK ALLA SNÄLLA FÖR ALLA FINA PRESENTER SOM JAG FICK!!
ÄLSKAR DOM ALLA!!!!
KRAMAR WILMA "LOTTA" BOHMAN

För alla som inte vet så kallas våran lilla prinsessa för "Lotta" av mig, Ale och Jepser, och några vänner :-P
Så råkar jag skriva "Lotta" någon gång, så är det Wilma jag menar, har inte tre barn än :-P
Hon fick så mycket fint min lilla tjej, ska försöka komma ihåg allt ;-)
Städvagn med damsugare,mopp ja allt, påslakanset med HelloKitty, kläder, städsaker, kastrullset, tom o jerrykex och pengar till fondkonto, docka med tillbehör, badbalja med tillbehör till docka, hellokittydocka, hellokitty badring, hellokittybadboll, hellokitty simkuddar, hårband, hellokittytrosor, resa till skara sommarland för hela familjen, cykel, docka som ligger i en mjuklift...
ja jag har nog glömt något, skulle inte förvåna mig direkt ;-)

Här kommer bilder och filmer från dagen i ära:


Wilmas tårta
(HelloKitty såklart)


Blåsa ljusen var lite klurigt, men rooligt ;-)



Wilma blåser ut ljusen


Wilma får en cykel av sin mormor och hennes man Micke.

Kommentera här: