WILMA 2 ÅR!!

Idag fyller min lilla prinsessa 2 år!
Herregud va tiden går fort...
Vi har haft kalas hela dagen, så mysigt vi haft de och tur med vädret hade vi också.
TACK ALLA FÖR ALLA FINA PRESENTER JAG FICK!!
Kramar Wilma

Ska se om jag kommer ihåg allt hon fick ;-)
Städsaker, kastrullset, kakor och pengar till fondkonto, docka med tilbehör, badbalja med tilbehör till docka, hink och sandlådeleksaker, docka i liggdel, hårband och hellokitty-trosor, cykel..... sen tror jag inte det var någe mer.
Inte lätt att komma ihåg allt (o så var jag inte med vid alla presentöppningar)
Har iallafall en otroligt nöjd och glad liten dam här hemma, MYCKET trött dock.
Hon sover som en liten ängel just nu. Skruttan.
Jesper har det dock varit väldigt jobbigt för, jobbigt att lillasyster får en massa saker och han inte får något.
Stackarn, MEN jag tycker faktiskt att det är viktigt att de lär sig redan från början...
Det är fakiskt Wilmas dag idag, och han hade sin dag i maj.
Vi försökte få honom koncentrerad på lite annat, men det var svårt, var juh såå spännande med paketen.
Sen kom Sofia och hennes barn, som tyvärr inte kunde komma på hans kalas, och då fick han sin present idag...
Tror ni han var lycklig då eller?!!
Lilla älskade gubben, inte lätt med syskon.

Här kommer lite bilder/filmer från dagen.


Wilmas tårta!
(HelloKitty såklart)


Blåsa ut sina två ljus är viktigt!!
Sötnos!


Wilma blåser ut ljusen...:-)

Kommentera här: