VAAAARMT!!!

Jag brukar inte klaga när det är varmt, men jag måste få klaga lite nu...
SHIT I HELVETE VA VARMT DET ÄR!!!
Så nu var det klart.
Det kunde varit värre, tex. snö, slask eller -30 grader.
Nä fy fan, NJUT!!!
Nä på ett sätt tycker jag det är underbart detta väder, men när det bli lika varmt inne är det inte lika kul.
Svårt att lägga barnen, skit jobbigt att somna själv.
Benen mina domnar bort och det sticker i fötterna..
Vill inte redan börja samla på mig en massa vätska.
Härligt att jordgubbarna är mogna nu och är vätskedrivande och fullproppade med järn.
PERFEKT JUH!

Idag har jag inte så speciellt mycket..
eller ja, jag tvättade faktiskt våran stora fina bil, allt förgäves.
Men den var fin i ca: 5min.
(vi bor på alndet och har endast grusväg hem till oss, behöver jag säga mer?)
Jaja, jag har iallafall fördrivit lite tid.
I morgon har jga hört att det skall blli lite regn, ska faktiskt bli lilte skönt, få lite friskare luft.
Nu är det ganska kvavt.
Tänkte passa på att måla lite i vardagsrummet då.
(om jag orkar och kroppen tillåter)

Nu ska jag kolla på en film som vi fick hem i brevlådan :-D
Vi är med i
www.Lovefilm.com.
Om någon vill gå med, säg bara till, har en del gratis-medlemsskap i 2-3mån här hemma om någon vill ha.
Filmen jag ska titta på verkar kul, så jag hoppas den är de ;-)

Idag ska jag kolla på:

DVD Film: Marley & Jag
Det nygifta paret John och Jennifer Grogan går i tankarna att skaffa barn men bestämmer sig för att först skaffa en hund. De fastnar för en söt golden retriever-valp som de döper till Marley. Marley visar sig vara ett riktigt yrväder och han vänder till en början helt upp och ned på deras tillvaro. Allt eftersom tiden går blir han dock en älskad del av familjen och den fasta punkten i John och Jennifers tillvaro när de tacklar livets upp- och nedgångar.

Kommentera här: