ny vecka...igen!

Idag vaknade man av ljudet av den underbara väckarklockan...*gääääsp*
Det var länge sedan, man blir snabbt bortskämd.
Idag vardet nämligen dags för sjukgymnastik igen, vattengymnastik.
Uff, det var inte alls så skönt som jag trodde att det skulle vara. Gjorde ont, skit fogar.
Sen åkte jag till mamma en stund, lämnade parkeringskortet som jag haft då de var borta till Turkiet, till mormors parkering.
Mormor ramlade igår så mamma skulle åka dit o kolla till henne.
Sen åkte jag till jobbet, och fika lite med Helen, min chef.
Vi fixade också sjukskrivningspapperna och havandeskapspenningspapperna.
Gick så bra så! :-D

Sen var de hemfärd upp till svärmor och hämtade henne.
Sen hämtade vi barnen.
Båda stod vi grinden o ropade och skrattade efter mig när jag kom...
*kärlek*
Åkte hem o lagade mat, sedan blev de läggdags...
sååå trötta mina underbara!!

Nu är jag också trött, så nu blir det bara mys i soffan men Tens ;-)
Take care, bye bye then.

Kommentera här: