♥ Carina Bark ♥

Min älskade mamma!
Hon ställer då upp på precis allt...
Nu när vi fick veta att Jesper är allergisk, så var hennes första kommentar:
"Jag ska hjälpa dig att städa, vi ska lösa det här"
Varje dag när vi pratar så säger hon,
"så fort ni fått ut djuren, så skall vi städa, rensa, skura och
använda yt-desinfektion för att få bort alla katt/hund hår så fort som möjligt"
tar juh upp till ett år innan allt är borta, hur noga man än städar, men man kan juh göra det man kan iallafall!
Och det roliga med allt detta, det är att mamma tycker att detta skall bli kul!!
Inte att vi får göra oss av med djuren, utan att få städa och rensa och sprita av allt...
HAHA!
Hon är så rolig, hur kul kan det vara lixom?!
Jag är en sådan som HATAR att städa, det är tur att man har en mor som älskar de.
*fniss*

Jag är så glad för att du finns mamma.
Inte bara för att du tycker om att städa ;-)
Utan för att du ALLTID finns för mina barn, alltid finns för mina syskon.
Du ställer upp för alla i din omgivning och bryr dig om allt och alla.
Du är en sådan mamma som ALLA vill ha!
En sådan som man är avundsjuk på, men du är min mamma.
Min, Mattias och Victorias....BARA VÅR MAMMA!!!
O inte nog med det så är du världens bästa mormor!!
Barnen ÄLSKAR mommo och Micke!!
Ett lekland att åka till!
Ett paradis!!

Mamma!
Vet du hur det kniper till i hjärtat
när du ber mig gå o lägga mig igen?
Mamma!
Vet du hur det svider
när jag inte hinner torka alla dina tårar?
Mamma!
Vet du hur ont det gör
när jag inte kan bota tröttheten i dina ögon?
Mamma!
Vet du hur jobbigt det känns
när jag inte har kraft nog att slåss för oss båda?
Mamma!
Vet du hur mitt hjärta hoppar
när du fnissar på ditt speciella sätt?
Mamma!
Vet du hur glad jag blir
när jag hör dig sjunga med till "så ska det låta"?
Mamma!
Förstår du att jag skulle vilja
ge dig allt som glittrar i hela världen?
Mamma!
Vet du hur mitt hjärta
bara pumpar för dig?
Mamma!
Jag vet att jag inte säger det ofta
men jag ÄLSKAR DIG!


Jag har världens bästa mamma.
Tack för att du finns!!

Kommentarer:

1 Madeléne:

skriven

fin blogg:)

Kommentera här: