Bye bye.....*snyft*

Igår var vi hos Christian och Malinpå middag.
Grillad fläskfilé och potatisgratäng, MUMS!!!
En mycket mycket trevlig kväll!!!!
Tack söta ni!!

Jesper har fått astmaanfall inatt, SÅKLART!!
Bara för att man inte är hemma!
Men det gick så bra ändå, vi hade visat Viktor noga ur man använder aparaturen!!
O vi hade telekontakt hela tiden.
Vi kom hem runt 11 (10). Känns skönt ändå att komma hem skapligt.

Nu har Elsa och Rambo fått nytt hem.
Emmas vän Malin var här och hämtade dem precis.
De kommer få det så bra, är jag HELT ÖVERTYGAD om.
Känns skönt att dde får komma till ett bra ställe, med två barn som ÄLSKAR dem.
*purrrrrrrrrr*
Nu är det bara Texas kvar....min stora kisse.
Han är juh mest ute, så han måste juh få bo på ett ställe där han får vara ute.

Måste börja med Nellies hundgård också...
bråttom bråttom!!!!
Jeppe är förskyld (IGEN)
vilket beyder att det blir fler astmaanfall sålänge djuren är kvar.
*snyft*
Men det löser sig väll till det bästa trots allt.
Bara att acceptera.
Wilma blev dock helt otroligt ledsen, har inte sett henne så.
Min kisse...min kisse....
*Mammahjärtat går i bitar*
Min lilla skrutta...jag får köpa en sådan där katt som rör sig i julklapp eller nått...
min lilla tjej, de förstår mer än vad man tror!!!

HA DET BÄST NU ELSA OCH RAMBO!!!!

  

Kommentarer:

1 My:

skriven

Usch ja :-( jag vill inte ens tänka tanken på hur det skulle vara om någon av barnen skulle vara allergiska. Men kan ni inte skaffa en Sphynx?? Vissa tål inte dom heller men jag tror det är väldigt liten risk. Vi har en Devon Rex och min pappa tål honom bra, mycket bättre än en vanlig katt. Och han har astma/allergi. Hur märkte ni Jespers allergi mot djur?

2 Eva:

skriven

My: han åkte in med ett akut astmaanfall, så då bokade de en tid för allergitest.

o ja...

Kommentera här: