Blörk!!

Hela dagen igår var förstörd.
Mådde som en påse nötter....och jag var inte ensam.
Me and my girls har blivit matförgiftade...förbannade köttfärs!!
*blörk*

Idag mår jag bättre, men min skalle har blivit överkörd av en skördetröska inatt tror jag.
Antagligen "Baksmälla" från matförgiftningen igår.
Usch säger jag bara!!!

Jag o Alexander bestämde oss iallafall för en rolig grej igår.
Vi ska antagligen försöka åka till Grekland med hela familjen i höst.
Jag har aldrig flygit, aldrig.
Har inte ens varit på en flygplats knappt, hämtat min mamma o micke några gånger. Thats it.
Så detta ska vi verkligen kämpa för.
Jobba extra, spara spara spara.
Blir en utmaning ;-)
Och det ger mig verkligen en spark i röven att göra nått åt mina extrakilon som jag har kvar, o att strama upp kroppen lite..
inte vill jag gå på stranden som en sladdrig skinpåse...nä fy fan!!
Jag ska göra vad jag kan nu för att få en beach2011. ;-)

Nu ska jag åka med barnen till dagis, Hugo sover...
Får lägga babywatchern brevid honom innan jag åker. Känns onödigt att behöva väcka honom.
(någon av dem) i onödan.
Ale har jobbat natt.

Ha det king!







Kommentera här: