Lördagkväll med mina girls!

Va myyysigt vi hade igår kväll jag, Alex och Alexi.
Taco i mängder..
*MATKOMA*
Och sedan gjorde vi kladdkaka 23.30 :-P, gott som bara den.

Vi hittade en gammal film, öga för öga (INTE Beck)
Men de var så mycket hack i den, så det gick inte att kolla på det...
riktigt jävligt, för den var sjukt spännande!!



Nu på morgonen har jag hunnit med mycket, städat av allt, disken är undanplockad.
Dammsugit och moppat golven.
Man hinner mycket när tjejerna är här!
Mina underbara!!!

Nu blir de att slappa i soffan, de har jag gjort mig förtjänt av tycker jag!!
Ha det king, thingeling!!!









Kommentarer:

1 Emmelie:

skriven

Va härligt ni verkat haft de. Och skönt att hemmet är städat. Tycker inte jag gör annat än städa men ändå ser de ut som ett bombnedslag på två minuter igen.

Kommentera här: