Aj aj aj...

Jag och barnen har varit ute precis HELA DAGEN!
Och det syns på oss ska jag säga...

SKIT SOLKRÄM!!
När vi är nakna så har Jesper "vita kalssonger" på sig.
Wilma har "Vit badräkt med bar rygg"
Hugo har en "vit t-shirt"...
Jag ser förjävlig ut rent ut sagt...
bara ansiktet som klarat sig...annars ser jag ut såhär..



Sådär ser jag ut på hela kroppen...
Och NEJ, det är inte speciellt skönt!
Och jag är toktäpht, lock för örat och hes som fan...
JAG SKA JUH TILL VÄXJÖ PÅ FREDAG!!!
Jag vill inte bli sjuk nu heller, blir att tokkurera mig nu så jag hinner bli frisk innan helgen...
Annars...ja.. annars så skiter jag faktiskt i det.
Jag ska till Vääxjö om jag sså är döende, längtar juh såååå mycket.

Vi har börjat bygga på våran altan (ÄNTLIGEN), den som är utanför våran ytterdörr.
BLIR SÅ SJUKT BRA!!!
Vi är så duktiga jag och min man, o Alexander är så grym på att mäta o räkna...
Jag är riktigt imponerad.

Nä nu ska jag kolla på film.









Kommentarer:

1 Ebba:

skriven

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera här: