Packa packa paaaackaaaaa...

Här packas det för fullt...
WIII!!
Det ska bli såå kul i morgon! ÄNTLIGEN!!!
Har packat ner 5 par skor (det är juh trots allt det viktigaste) *hihi*

Har även packat till barnen, Ale får packa sitt eget själv :-P
De åker till Norge i morgon, kommer sakna dem såå mycket!!!
Men vi ses juh på söndag igen!

Har även varit uppe till barnens farmor och hälsat på...
Vi åt lite frukost med Farmor.

Sen åkte jag och barnen till snickeriet, vi hade inte köpt tillräckligt med vinkeljärn och sådant där kraffs.
Men nu så, nu borde vi ha så det räcker..
Har även skruvat lite på de nya altandäcket utanför dörren :-))))
Hugo sov då, Ale sover och Jesper och Wilma lekte i lektugan.
Nu ville de vara inne en stund (vila brännan skulle jag tro)
Ska väcka Ale kl 12 så ska vi ut och fortsätta då.

Min snygga "bränna" har lagt sig nu iallafall...
Fortfarande lite svullen, men det går väll förhoppningsvis ner snart.
Ska vila lite jag med nu innan lunch.
Hmm...vad ska man hitta på idag då måntro?

Någon som har förslag till lätta luncher?
ALLA tips är välkomna, ingen orkar äta en maffig lunch när det är så här varmt.
Men något måste man juh äta, iallafall barnen!

Nu ska jag vila...
Och prata med min ÄLSKLING ALEX!!!! <3
Ha de king!









Kommentarer:

1 Alex:

skriven

hihi imorgon kommer du älskling <3

Lääängtar <3

Puss

Kommentera här: