Det som inte får hända....det hände!!

Idag hände det som inte får hända.
Fy fan va rädd jag blev...
******** skriker förfull hals "Eva kom ner fort, **** dör!" och jag springer ner....
Fan va fort det går!
Har nog fan aldrig varit så rädd...
Nu gick allting bra tillslut, och allt är som det ska nu!
Tackolov.
Men shit vad ***** skrämde skiten ur mig.
Lilla vän!!
TÄNKER SÅ MYCKET PÅ ER!!!!
Kan bara tänka mig själv in i den hemska situationen om det var något av mina barn...
Fyy faaan!!
*gråt*
Förmiddagen blev inte riktigt som jag tänkt mig...

Nu på eftermiddagen fick jag besked att allt är bra med den lilla.
Tackolov!!

Vi har börjat bygga på trappen nu i eftermiddag också, kommer bli så jävla bra!!
Han är så duktig min man, o ja, jag är nog jävligt bra jag också.
VI är helt enkelt bäst..
HAHA!
Usch....är fortfarande skakis....kan inte skriva riktigt.
Jesper o Wilma är sjuka, hög feber och ligger till sängs...
Mina små skruttar,
Tackolov så mår Hugo bra, är LIVRÄDD att han  ska bli sjuk nu..
tror INTE att hans imunförsvar är 100%-igt än...

nä...ta tag i kragen kanske?!









Kommentarer:

1 Emmelie:

skriven

Va vad har hänt?

Kommentera här: