konstig dag...

Tänker på Alexi hela tiden.
Min underbara vän, önska jag kunde göra någonting.
Finns inget att säga, finns inget jag kan göra...
Det ända jag kan göra är att finnas där.
Och det vet Alexi att jag gör...<3
Älskar dig!



Har varit och tittat på Alex lägenhet idag.
När hon får in sina grejer och gör sin egen toutch på det, kommer det bli sååå fint.
Hon är så duktig!!!
Har hennes nyklar här hemma nu, och I MORGON flyttar hon till björkvik.
Helt galet...
tiden gick fort trots allt.
*purrrrrrr*

Jesper och Wilma följde med pappa på innebandy ikväll, så jag passade på att baka cupcakes.
Skönt att kunna arbeta i fred, faktiskt.
Hugo sover, sååå trött.
Här kan ni se resultatet: Morots-cupcakes...

Nu ska jag städa och försöka komma på nått att bjuda på i morgon när Alex och hennes pappa Micke och hennes "låtsasmamma" Ewa-Marie kommer.
Nått matigt måste de juh få... ;-)

Ha en fin kväll!
Min dag har varit helt konstig...
Sorg-sorg-lycka....
är helt slut nu.

Kommentera här: