Sjuk..

Jo det var min jävla tur!
Jag åkte till jobbet och jobbade till 19.00....höll seriöst på att dö!
Svetten bara rann och jag hade typ ingen röst och mådde bajs!
Åkte hem, ringde en tjej som ska jobba natt och sedan när hon kom åkte jag hem...
Bläääääää!!!
Jag hatar att vara sjuk!
Ringde chefen på vägen hem...
Så ja, nu är jag sjuk! Blääää!!

En fråga jag fått;
Om vi kan "byta plats" på wilmas säng så hon sover nere....
Funderar på det också...
Men hon ha juh ingen vanlig våningsäng!
Hon har ett "slott", en säng vi byggt själva....
Så allt är juh lixom inbyggt!
Det är en "grotta" under hennes säng..

Ja nu har jag tid att fundera på det iallafall, skit förskylning, skit feber...
Skit mig! Blääää...

Kommentarer:

1 Terese:

skriven

Hua aldrig kul att vara sjuk så krya på dig kram

Kommentera här: