HJÄÄÄLP!!

Kommer ni ihåg att min vän skickade in till Baktävlingen på kanal 7?!
Fick nämligen ett brev från som idag...
JA PÅ RIKTIGT!!!
:-0

Hej,

Vad kul att du har ansökt till oss här på Sveriges största bakprogram!

Vi gör just nu en casting som vi delar upp i olika steg.

Först skickar vi ut en djupintervju. Bifogas i mailet.  Att man får en djupintervju att fylla i och skicka tillbaka till oss betyder att man har gått vidare till steg två i vår casting. Skicka tillbaka den så snart Du kan, så att vi kan läsa mer om Dig och Din bakning.

Om du går vidare sedan så kommer vi att ringa upp Dig så snart som möjligt!

Varma hälsningar, Redaktionen på Sveriges största bakprogram


Är det ett skämt?
Herreguuud va nervös jag blev nu...
*mår lite illa*
Haha, o då är jag inte ens antagen...HAHA...
Zeinab, min lilla knäppis...se nu vad du ställt till me!!

Kommentarer:

1 Madde - Mamma till Elias:

skriven

Grattis.. :) Va roligt..

2 Anna:

skriven

Tydligen hade min mamma och syster anmält mig, gruvar mig som få inför att skicka igen det där mailet, om jag ens gör det :P hoppas det går bra för dig och att du kommer vidare :)

3 Emma:

skriven

Även jag har gått vidare så pass att jag ska på personlig intervju dit nästa vecka. Men vet inte riktigt hur jag ska göra ännu. Våga eller inte våga :P

4 Marcus Henriksson:

skriven

Ni är inte ensamma ska också på personlig intervju så se upp ! tro mig :D

Kommentera här: