Jespers svar på CT.

Nu har det kommit.
Läkaren ringde mig för en stund sen och pratade.
Vi pratade om hur allt gått och hur allt varit för Jesper.
Och jag har sagt som det är, att det är skit jobbigt.
MEN CT var bra, och inga som helst tecken på några tumörer eller liknande...
FÖRSTÅ NI VILKEN KLUMP SOM FÖLL FRÅN MIN BRÖST?!!
När de började misstänka tumör så föll hela min värld..
men nu är det inte så, han har inte det.
Så nu skall vi gå vidare med synundersökningar m.m.
Är det något annat som krånglar?

Jag är iallafall lättad över att det inte är något ALLVARLIGT som har hänt.
Utan nu kanske vi kan få detta elända att sluta.
Men som sagt, någonting är det...men kan inte säga vad..
Men jag slutar inte strida.
och det gör inte läkarna heller, vilket känns skönt.
Men nu....nu är det inget såpass allvarligt som han kan dö av...
fan ni anar inte hur lättad jag blev...

*Kan andas igen*

Kommentarer:

1 Alex:

skriven

Gud va skönt älskling.. <3

Kärlek! Puss

2 Kattis:

skriven

Underbart! <3

Kommentera här: