Hemma igen..

Hemma idag igen..
Jeppe är inte pigg.
Men det är inte magsjuka iallafall, känns skönt...
Jag vet inte riktigt vad det är.
Han har ont i huvudet, ont i magen, kräks....
Han är helt utslagen emellanåt och gråter för precis allt.
Har ringt o pratat med min chef, hon tyckte jag skulle vara hemma resten av veckan.
Känns hel löjligt, men samtidigt skönt.
Mitt lilla hjärta.
Om jag vara visste VAD det var för fel..
Hoppas hoppas det "bara" är en biverkning på medicinerna.

Vi eldar för fullt, kallt som fan..
Riktig sån där "krypainkyla"...hua!
Tur man har luftvärmepump också....
Annars skulle man frysa ihjäääl!

I dag blir det inte många knop, har knappt sovit något inatt heller...
Usch...levande Zombie?!
Måste baka lite bröd, har inget bröd i frysen.
Kanske ska ta tag i det så man håller sig vaken...

Kommentera här: