Pizzatajm!

Barnen har tjatat i flera dagar om att de vill ha pizza...
Jag känner INTE riktigt för att ställa mig och baka pizza faktiskt, dessutom så blev de visst en tårta till iag som måste göras.
En HelloKitty tårta.
(Uj, va Wilma kommer bli avis)

Så barnen och Alexander satte sig i bilen och åkte iväg och köpte pizza istället.
Enkel lunch idag :))
Inte helt fel.

I morgon är det jobb, måste fixa iordning barnens dagisväskor och kläder tills i morgon.
Gör alltid det dagen innan så man "Bara" behöver väcka dem, klä på och åka...
Frukost äter de på dagis, och tur är väll de, för det vill gärna vara uppe en stund innan de äter.
Annars skulle de bli frukost vid 4.30 eller så...uff..
De orkar vi inte.
Barnen har sovit superlänge nu de senaste dagarna, 9.30.10.30 varje dag.
Hur underbart är inte de att alla kan få sovmorgon?!
Eller ja, alla utom jag......men jag är juh knäpp.
Så jag vaknar juh lika tidigt varje morgon ändå..
Men de är ganska skönt att kunna ligga och dra sig i flera timmar, kolla lite på tv o så helt själv...:))

Nä, om man skulle ta och duka lite då. :))
Ha de king!

Kommentera här: