Min stackars kille..

Jeppe har bränt sig, usch..
halva handflatan är som en stor blåsa.
Mitt stackars lilla hjärta.

Den där jävla radiostyrda bilen.....bensindrivna jävla bilen.
Den bröt Nellies ben (som hon fortfarande har men utav)
Behöver jag säga att Nellie är inomhus när de kör med den där jävla bilen?
Nu så brände sig Jeppe på motorn när han tog i bilen efter de kört med den.
förbanade bil jävel...

Jaja, jeppe är glad NU iallfall.
Tur är väll de.
Men ajaj va ont det gör.
Snutten.

Nu kom min favorit Emma, nu blir det fredagsmys för hela slanten.
Med alla de jag älskar, utom Muppa o Alex...
så nästan helt perfekt.

Ha en underbar fredag!!

Kommentarer:

1 Alex:

skriven

Älskar och saknar er så <3



Pussa Jeppe från mej <3

Men glöm såklart inte mina andra små godingar!



Kärlek <3 Puss

Kommentera här: