Söndag!

Nu börjar jag komma i fas igen ;)
Kommer lite efter såhär i juletid.
Men nu är jag iallafall på rätt dag, haha.
 
Igår packade vi bilen smockfull och drog iväg till Ales ena bror Mathias och hans fru Maria.
Åt supergod mat och hade sååå mysigt.
Barnen lekte som bara den och somnade seeeent...
Vi vuxna spelade Buzz, o ja...de var tydligen också ett skit spel!!
(förlorade juh)
 
tack för en trevlig dag/kväll/natt
 
 
 
 
Klaraaaa, fäääärdigaaaa.......GÅ!!!
 
Hejrååååååå.....
 
Nu är vi hemma igen, borta bra men hemma bäst sägs de väll??
Det passar väldigt bra här iallafall.
Idag ska vi inte göra så mycket tror jag, men med oss så vet man juh aldrig, haha.
Alltid nått i farten ;)
Jesper ska iallafall åka till mormor o micke och sova över..
Mormor ringde o fråga om han ville komma o sova över, o Jeppe jubla!!
Nästa gång är de Wilmis tur, sen Hugos.
Twinsen får vänta lite tills mamma klarar av att lämna dom, blir väll första gången när vi ska på METALLICA i maj.
Passar mig ganska lagom tror jag!
 
Hoppas ni haft en bra jul?
Fått många roliga/fina paket?
 
Kramar
 

Kommentera här: