Fullspäckad dag!

Idag är det verkligen en fullspäckad dag.
Barnen ska till dagis och jag ska hinna göra 5 tårtor!! :-0
Och jag måste hinna städa och tvätta också!

Första tårtbotten står nu i ugnen...bara 4 kvar ;P
De är i dessa lägen som man önskade att man hade fler än 1 ugn.

I morgon börjar jag "arbetsträna".
Känns skit läskigt!!
Men jag har världens finaste arbetskamrater så det ska nog gå bra!
Men i morgon kväll ska jag hem till Emma och skaka mina lurviga ;)
Ska bli sååååå kul!!!!!
Kan säga att det var ett bra tag sen som jag festade!
Så de förtjänar jag ;)

Nä, jag har inte tid att sitta här, har massor att göra!
Puss på er...

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ta en dag i taget på jobbet. Ni är en fantastisk familj att följa här på din blogg. Lycka till idag :)

/www.skjellqvist.se

Svar: Tack snälla :)
mammabohman.blogg.se

2 Amanda:

skriven

hej! Skulle du vilja hjälpa mig med blogg design?
maila mig [email protected]

3 M:

skriven

Kan man inte få se dina tårtor du gör?! :)

Kommentera här: