Ingenting...

Jaha...en heldag av INGENTING.
Usch va värdelös jag känner mig.
Är så sjukt jävla nervös inför morgondagen så har inte kunnat göra nått idag :-/

Nu är barnen hämtade och potatisen står och kokar på spisen.
Det blir potatismos och korv idag. :)
Sen bad och saga.
Blir tidig kväll ikväll. Och jag hoppas verkligen att jag får sova nått i natt..
Sov Inge vidare natten till idag tyvärr.

Håll tummarna i morgon.
Är så nervös att jag mår illa...usch.
Varför ska en människa behöva gå igenom detta?
Och dessutom flera gånger.
Livet orättvist?
Ja så in i helvete.
Är så otroligt glad för barnen jag har, de gör att man orkar gå upp på morgonen.
Fina älskade små kottar.
<3<3<3

Kommentarer:

1 Tessan:

skriven

Lycka till imorrn, ska tänka på er <3

2 Charlie:

skriven

Hej!

Jag har en fråga till dig angående bloggdesign!
Hittade inte din mail någonstans så jag lägger denna kommentaren istället! Du får jättegärna höra av dig till mig på min mailadress!

Må väl!

// Charlie

Kommentera här: