V28

14 dagar kvar tills jag är officiellt höggravid (som tvilling-gravid)
Går då in i v30.
Men än är jag "bara" i v28.
Tiden rullar...saaaaktaaaaaaa...
Men de är bra!
Har fortfarande inte vågat plockat upp alla bebisgrejer eller packat bb-väskan,
Hopplöst.
Men snart ska jag våga!!!

Halsbränna from HELL, inget hjälper.
Hb är jätte lågt!
Ska till läkaren på måndag, o få info om hur vi ska få upp mitt Hb.
Men jag är lycklig, bebisarna lever rövare igen därinne.
Äntligen, hatar när de är lugna.

Nu ska ni få veckans magbild :)

Kommentarer:

1 Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Du har kommit SÅ långt på väg, hang in there. Tänka sig att du ska ha två småttingar <3

2 Camilla:

skriven

Jag tycker du har varit höggravid länge jag ;-)

3 Angelica Jönsson Malmberg:

skriven

Du e så fin! Härligt nu närmar det sig. Tyckte det var igår du va i v 15. haha

Kram

Kommentera här: