Nu förstår jag..:

Nu förstår jag vad tvillinggravida pratar om....
Att man känner sig höggravid redan runt v.30
Jag är i v.23, snart v.24 och börjar redan känna att de är TUNGT o de känns som om jag är klar nu....
Men näru, har ett gäng veckor kvar.

Ja troligtvis kommer de tidigare men känns iallafall skit långt....
29oktober lixom, UFF!
De känns som en evighet dit.
På fredag går Ale äntligen på semester.
Ska bli sååååå skönt att få ha honom hemma!
Och barnen också, äntligen så slipper jag vara ensam..
Då kanske tiden går liiiiiite fortare iallafall. :)

Idag blir de inte många knop...
Är helt slut...så trött.
Ligga o kolla på film, äta god mat.
De duger för mig ;)

3 dagar kvar tills jag är förbi mina värsta veckor, 3 DAGAR!!!!
2 dagar kvar till nästa ultraljud (och ev tillväxtultraljud)...
Nervös o orolig som satan.
Men detta SKA gå bra!!!

Coolaste twinsen ❤

Kommentera här: