Påskafton!

Och jag är LEDIG!!
Första gången någonsin jag är ledig påsk!!! :)
Känns konstigt, vad gör man? :p

Idag ska jag lämna 2 tårtor och sedan ska jag åka till Enstaberga och hämta hem min stora pojke som visst blev kvar där igår..
Skulle bara förbi och hämta påskägg och paket till barnen från mamma och Micke och Jeppes flyger ut ur bilen och skulle minsann sova kvar ;)
Så så blev de!

Ligger fortfarande i sängen, har skallebank.
Inte rättvist med tanke på att jag inte druckit en droppe...
Inte ens luktat!! :-0
Barnen är höga på socker och jag ska snart gömma påskägg...
Somnade igår innan jag gjort de :-0
Hade så ont i min rygg, blev för mycket stående och trappor igår...
Men nu ska jag vila!!
Har en tårta tills i morgon, men sen ska jag vila ;)

I morgon kanske vickis och Emil ska komma :)
Barnens stora lycka!!
De blir helt lyriska när någon av mina syskon kommer och leker med dom..!!
De ÄLSKAR sina mostrar och morbröder! :)

Nä...undra om man ska gå upp?
Nääääääää.....
Ligger o kollar på Snövit med barnen istället, ända tills jag ska åka..
Eller ja, måste nog ta reda på disken sen igår efter bakandet.
Höll på att bryta ryggen så var tvungen att lägga mig o då somnade ja :-0
Oooops...
Jaja, hur jag än gör så är skiten kvar tills man plockar bort den..
Den försvinner ju inte av sig självt direkt..haha.

Glad påsk på er!
Hoppas ni får en toppen dag!
Kram

Kommentera här: