Vidriga människa!!

Vi var ju till Ullared igår..
Köpte inga kläder till Vincent o Agnes i storlek 50-56 (framförallt 50)
eftersom jag hade köpt ett klädpaket av en tjej som sålde 
"nya fina nästan inte använda tvillingmatchade kläder"

Vad får jag??
Kläder från 80-tal, ingen tvillingmatchning, gamla slitna strumpor o hjälmmössor...
Kläder man fått gratis från BB..
Ja bara en massa skit!!!

O svarar människan när man ringer?
NEJ!
Ringde med dolt nummer o då svarade hon, o säger "köpt är köpt" o slänger på luren...
Visst "köpt är köpt"
Men detta var INTE vad jag köpt!!
Fyfan för vissa människor!!!
Hur kan man göra såhär??

Så nu står jag här..
Tvillingarna har nästan inga kläder i storlek 50...eller 56.
O har inte råd att köpa mer heller.
Jävla häxa!!!

Blir att vika upp o vika upp...
Stackars Agnes som har storlek 48 :(
Vincent har storlek 50 iallafall...
Men fan!!!
Ville ju ha de där tvillingmatchande kläderna som jag betalat för!
I fint skick.
Inte loppis-kläder som legat i kartong i 20år...
:'(

O jag kan inte göra någonting åt de...
Fan!
Hon tog dessutom betalt för hjälmmössor som är så utslitna så de inte gör någon nytta alls o två par strumpor för ett plagg/st...
20:- plagget typ...
Fy fan fy fan!!!

Snyggt tvillingmatchande va?

2 tröjor är lika..
I mössgrön tråkig färg..

Usch, hoppas du njuter nu av att verkligen ha blåst mig!!!
Är så besviken!!!



Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Har du inget kvar från dom andra barnen då ? :(

Svar: Jo, men inte så mycket då de var mycket större än dessa småfisar :(
mammabohman.blogg.se

2 madde - mamma till elias o molly:

skriven

Ja har lite flick kläder 50-56 som ja ska sälja om du är intresserad. :-)

Svar: Har inte råd att köpa mer denna månad.. :(
mammabohman.blogg.se

3 madde - mamma till elias o molly:

skriven

Ok. Men annars är det bara att hojta till... :-) har ftån 50-68 än så länge. O ja skickar i så fall bild först så du få se kläderna först.

Tråkigt att du blev blåst. :-( förstår inte hur folk kan göra så.

4 Madde- Mamma till Elias o Molly:

skriven

Va har du för adress? :)

Svar: Eva Bohman
Östra Eskedalen, bomansro
64020 Björkvik
mammabohman.blogg.se

5 Mia norrgran :

skriven

Hej, har en vän som bor på Arnö o hon hade lite kläder till flicka i stl 50 o 56 som hon kan skänka. Hör av dig om du är intresserad:)

Svar: Åh de vill jag jätte gärna ha!
Hur kommer jag i kontakt med henne?
Be henne mejla mig på fb eller mailen [email protected]
mammabohman.blogg.se

6 Mia:

skriven

Jag har kläderna hemma hos mig :) skicka ett sms 0767676611 så får du en adress :)

7 Carolin:

skriven

Men fy fan vad trist :-( Och vilken falsk jävla människa!
Önskar jag kunde hjälpa dig <3 Har massor i 50-56, men tyvärr inget tvillingmatchande.
Kram

Svar: Va gullig du är!
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: