Mamma...!!

Idag blir jag så häääääääär stor... ;)


O mamma, jag vill ha en
"Sarie-tårta"
(Dinosarietårta)

Så nu tog jag mina sista krafter till att göra en tårta som han vill ha tills de kommer hem från dagis ❤
Då ska barnen, jag och Emma ha ett litet kalas! :)
Pappa jobbar tyvärr :'(
Men vi ska juh ha de stora kalaset sen.

Såhär blev tårtan, inte 100%
Men jag har inte 100% att ge just nu..
Men jag tror pojken min blir glad iallafall.
Han är inte lika kräsen som jag ;)

Nu fattas bara de 3 ljusen.
Ska baka lite muffins sen är de tänkt...
Men nu måste jag vila...
Ajaj..

Tårtan är fylld med
Hallon o blåvärsmousse
Chokladfluff
Och dekorerad med
Marsipan och sugerpaste med vaniljsmak




Kommentarer:

1 Caroline:

skriven

Vilken fin tårta! Hoppas den är så god som den låter! :)

Svar: Den blev jätte god, o då är jag ingen tårtälskare direkt ;)
mammabohman.blogg.se

2 britten :

skriven

Jätte fin tårta

Svar: Tack
mammabohman.blogg.se

3 Tina:

skriven

Grattis Hugo '! Fin tårta tror han blir jätteglad. :)

Svar: Det blev han!! :')
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: