Denna värme!!

Det är april.
Det är helt underbart!
Jag älskar detta väder!
Barnen badade igår...i poolen!!


Galna ungar!!
O eftersom jag är lika galen jag så måste juh jag bada idag..
Kan juh inte vara sämre 😂👏

Grillen går varm här om dagarna.
Vi lever nästan bara på grillat nu alltså..
De är juh så jävla gott!!!



Igår pricka jag av några saker i 
"Sakerjagmstegörainnanjagdör" listan..
Vi käkade KROKODIL, KAMEL OCH KÄNGURU.

De var ganska smaklöst faktiskt.
Hugo blev besviken o säger...
"Mammaaaa, de ligger juh inte alls en krokodil mellan brönaaaa"
Hahaha...
Sötnos!
Men ungarna åt av allt också.


De var en internationell matfestival eller nått sånt...
Mat från massor av olika länder, riktigt häftigt!
Holland var där o sålde blommor också!
Köpte 4 hortensior för 20:-
DET ÄR BILLIGT!!

Nä...bada va de,
Tror ni jag vågar?
Hehe.,



Kommentera här: