Godnatt??

Åååå...
Idag har jag hunnit med en hel del.
Varit på prommis med twinsen som somnade så gott i vagnen, o fortsatte sova ute...
Jag la babyvakten i barnvagnen o gick in.
Lyssna på deras små snarkningar o fågelkvitter....
Gick fram o tillbaka hela tiden o kolla till dom.
Nojjig? Jag?
Nä inte ett dugg!!
Jag försöker iallafall....

Under tiden så återbruka jag gammalt virke...


76 klossar blev det.
Ale hjälpte mig att slipa inatt..
Så han ska också ha lite cred!
Supersöta o mycket klarare färger i verkligheten...
(Skit kamera, längtar efter ny telefon)

Nu ligger jag i min "säng"...
Ännu ett framsteg.
Twinsen sover i sin säng som jag dragit fram till deras dörr...
Jag ligger inne i rummet, intill dörren....
På en madrass...
O dörren är öppen.
Men vi ligger ju i olika rum ;)
Även om de skiljer 0,5m ifrån oss ;)
Jaja, jag kämpar....
O små små steg, så kanske jag klarar detta.
Efter Olivers död så har jag blivit otroligt nojjig :(
Döm mig om ni vill, men jag känner mig tryggast såhär...
Speciellt nu när Ale jobbar natt o jag är själv.
Nätterna är värst.....

Godnatt alla fina!
Godnatt mina vackra änglabarn.
saknar er så hjärtat blöder!
Skulle kunna göra vadsomhelst för att få krama om er o pussa era kalla men ändå så varma små små kroppar en sista gång....
❤️❤️❤️❤️
Älskar er så!

Kommentera här: