Herregud vilken SKIT DAG!!



Ja jösses....vart ska man börja??
Vi blev nästintill klara med Jeppes nya krypin!
Åh va nöjd han blev!!!!








Mycket nöjd kille!!
O då är mamman o pappan nöjda.

MEN...
Dagen höll på at sluta i katastrof.
Wilma skulle putta fram Agnes när hon satt i sin matstol....
O på ngt sätt så fastnar stolen i golvet och hela stolen åker framåt..rakt i golvet.
MED LILLA AGNES I!!!
Alltså....
Jag var så rädd att jag bara skaka, grät och kunde inte andas.
Ale tog upp Agnes direkt som skrek...
Usch va ledsen hon var!
MEN TACKOLOV SKREK HON!!
Agnes gråter, Wilma gråter, Jag gråter...
Ringer 1177...plats 7 i kön.
Fuck this...
Agnes somnade sittandes på bara några sekunder.
JAG FICK PANIK!!!
Så jag sätter mig i bilen o åker återigen till Akuten...
Känns som vi bor där.
Läkare kollade på henne.
Men INGENTING!!
Inga ytliga skador, inga inte skador...
Bara en mamma som var i kras inombords.
Men TACKOLOV så hände inget med Agnes...

Det känns som om de räcker med elände nu i denna familj faktiskt.
Fy fan!!
Att inte jag fått magsår eller liknande är ett under!

Kommer hem o nu på kvällen satt Hugo på toa, ropade "fääärdiiiiiig"...
Jag torka osv..
So far so good.
Går ut o ger Agnes o Vincent kvällsmat.
Sen kommer Hugo ut naken....
"Mamma, jag fixade själv...måste bara ha nya byxor...förstår du...."
Ser då att ungen är BRUN från topp till tå!!!
O inget varmvatten hade vi...
Försökte så gott jag kunde att torka bort de värsta med våtservetter..
Men de var juh omöjligt.
In i duschen...usch.
Kommer sen in på toa o de är fan skit från golv till tak...
HUR HAR HAN LYCKATS??!!!
Han ville bara vara duktig...
Lilla killen ❤️
Jaja, ren kille, rent badrum.

Kommer ut till köket o diskmaskinen läcker...
Vatten i hela köket.

Behöver jag säga att nu ger jag upp?
Blääääää!!!
Tur att jag har världens goaste finaste underbaraste o hjälpsammaste ungar här ikväll....
För denna mamman checkar nu ut.

Hoppas på en liiiite lugnare dag med liiite mindre incidenter o betydligt mera mys i morgon.
Jösses....

Trevlig fredag på er alla! ;)

Kommentera här: