Lycka!!

Idag har jag hämtat hem en ny vagn som twinsen får i doppresent av farmor o farfar o farbror Marcus.
Åh va den är fin!
❤️❤️❤️



En perfekt extra vagn att ha i bilen när man hämtar de andra i skolan/på dagis,
Eller är o handlar.
Dom börjar bli tunga att gå o bära på.
O släpa med den stora vagnen...hua.
Är sååå nöjd!!
O twinsen med faktiskt!
Tack snälla!!!
❤️❤️

Har även börjat baka på en beställning som jag har tills i morgon eftermiddag.
En STOR tårta.
Jag och Ale var tvugna att hjälpas åt att bära den till kylen...
Bilder får ni senare!
*fniss*
Riktigt rolig att göra faktiskt!
Säger såhär.
74ägg har det gått åt till denna tårta.
Så då kan ni kanske tänka er hur STOR o TUNG där är!
Hehe..

Nu ska jag krypa ner i soffan med lite tända ljus o bara njuta av tystnaden...


Twinsen sover i sitt eget rum inatt.
Går riktigt bra!!
(För min del alltså, twinsen kan juh sova vart som helst 😜)

Ha en mysig kväll alla fina!
❤️❤️❤️❤️

Kommentera här: