Nu jäklar...

På grund av min hemska foglossning och min dramatiska förlossning med tvillingarna så jag jag inte fått träna.
Men har nu fått en OK stämpel i rumpan.

Så nu jävlar!!!
Nu ska mammakilona väck o jag ska bli fit igen...
Trivs inte såhär!
#hepphepp


Bor juh perfelkt för detta!!
Fåglar kvittrar, blommorna blommar o de luktar underbart!
Älskar att bo på landet!
Sätta mig i en lägenhet i stan???
Då kan ni lägga mig i en låda o skippa till Antarktis..

Sådärja, laddad som fan för detta!!
Så detta firar vi med att åka till tandläkaren 😁
Ska inte dit förrän 13.00, men får väll mentalt förbereda mig.
GALET MYCKET ENERGI!!!

Nu ska jag städa, sen kanske de blir en liten prommis till med twinsen i eftermiddag! 
Men då har jag alla barnen med mig, så de blir inte fullt lika långt.
Men allt man gör är ju något!
Right???

👏 
Hejja mig!!


Kommentera här: