Dagarna går...

...
O snart börjar skolan!!!
På onsdag börjar Jesper FÖRSTA KLASS!!!
Och Wilma börjar FÖRSKOLEKLASS!
Helt galet...

Båda kommer o åka taxi till o hem från skolan.
Hugo går 15tim/vecka.
O jag o twinsen leker hemma hela dagarna!
O Ale börjar jobba igen på måndag..
Både skönt att gå tillbaka till vardagen,.
Men samtidigt tråkigt!

Trots allt KAOS så har vi juh haft varandra.
❤️❤️❤️❤️❤️

En del undrar hur mycket mat o så de går åt på en vecka för twinsen...
Ja, de blir juh givetvis dubbelt.
😂😂😂😂
(Folk är roliga med sina frågor ibland)


Detta är 1 vecka ungefär.

Annars är de full rulle här hemma, Agnes går nog snart...
Vincent kommer efter med raska steg...kan juh inte vara sämre än syrran 😜


Mina små ögonstenar!
😍😍😍

Ja annars?
Jo vi tar hand om nästa vattenläcka vi...
I badrummet...
Fy fan va jag är trött på detta!
VILL KUNNA STÄDA!!!
(Trodde aldrig jag skulle säga den meningen i hela mitt liv)
Men fan, jag saknar de,..


Kul va?
O de värsta är att detta är mitt i huset, så vi kommer juh för fan ingenstans...
Blääää!!!!
Men vi sliter som djur...vi måste juh bli klara!
O när de blir klart så kommer de bli SÅ JÄVLA BRA!!!
(Ja jag svär, skjut mig 😜🔫)
Inför barnen? NEJ!

Nä, nu blir de fredagsmys med de bästa jag har!!
trevlig helg på er!

Kommentera här: