Köket!

Fy fan va vi har slitit!
Men nu är vi snart klara!!
Lite smågrejer kvar, men såpass att jag kan lägga ut bilder 😜
*tumvirvel*

Som utlovat kommer före o efterbilder;

Före:












Ja så illa var det!
Fruktansvärt, grät mig fan till sömns...

MEN!!!
Nu har vi kommit såå långt att vi kan använda köket.

Efter:













Detta firades igår med våra fina grannar.
Kjell o Camilla.
Va sååå kul att laga mat igen..
Så gjorde lite specialare, allt från scratch..

Rombakelser
Rökta räkor
Bruschetta med tomatsalsa
Gratinerade musslor
Kräftor
Tunnbrödsrulle med lingon o hamburgerkött
Gratinerad getost
Aioli
Strawberry daiquri
Ost o kex o bröd

*smarrsmarrsmarr*



Det va sååååå gott!!!

Mest nöjd blev jag med dessa, Asgoda!!


Lite monopol efter maten..
(Skit spel)

Förstår ni att jag är nöjd???
❤️❤️❤️

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Smarr!!! Kan man få receptet på rombakelserna? Gud så fint köket blev!!! Ni har väldigt god stil :) Kram

Svar: Absolut!
Påminn mig, jag kan skicka via fb!
Kram
mammabohman.blogg.se

2 Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Wow va fint de blev, du måste verkligen njuta av att laga mat och duka upp nu <3

Svar: Varje sekund!!! 😍👏
mammabohman.blogg.se

3 Camilla:

skriven

Ni har jobbat på så himla bra, från morgon till kväll har ni slitit. Tack för supergod mat, men jag håller med, skitspel!

Svar: Haha, ja jag är helt övertygad om att karlarna fuskar!!
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: