REA-Shopping!

I love it!

Blev mycket bra grejer för lite pengar!
Älskar REA!

Nu är vi redo för höst o skola.


Översta:
Till twinsen

Nedersta vänster:
Wilmas nya gymnastikkläder
(Hon börjar juh förskoleklass, stora tjejen)

Nedersta till höger:
Nya jackor till de stora barnen
Till twinsen hittade jag inte...


Stövlar till Jeppe o Wilma
(Hugo har o twinsen hittade jag inte till)



Skor till hela familjen!!
(Twinsen fick dock sina i doppresent, men de passar nu! 😍)


O så köpte jag en present till Ale.
Förstååååår ni hur glaaaad han blev för detta nyckelskåp 😜👏👌

Så nu är vi hemma igen...
Lite kvällsmys med film på projektorn kanske?
Eller varför inte lite MarioKart 8 på wiiU!
De är en riktig mysdag i detta tråkväder!
(Ja de kanske behövdes, men då kan de väll regna också???)

Jaja, ha en fin kväll!
❤️❤️

Kommentarer:

1 Malin -Mamma och Änglamamma:

skriven

Jag älskar också rean! Så perfekt att fynda kläder!

2 Jenny:

skriven

Hejsan!
Hittade av en slump din blogg när jag satt och googlade blogghjälp! Haha hela tre år sen men jag hoppas du kanske kan hjälpa mig med ett problem jag haft hela dagen. ;)

Jag kodar om hela min blogg själv osv så det är inga prob. Hade valt att ej ha för mob då jag kunde ställa in wrapper mm att passa dem också. (1000px)
Nu har jag gjort om designen och utgått från deras cotton. Men nu är bloggen på tok för stor för mobiler? Och med mobilinställning försvinner allt sånt man lägger just designtid på. Hoppas du förstod och har något förslag.

Svar: Efter nya uppdateringen har jag inte kollat upp hur man ändrar.. :(
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: