Torsdag

Ja dagarna går verkligen fort nu...
De är redan Torsdag!
Helt galet!

Idag fick en nätvän som jag lärt "känna" ett paket från mig...
Hon har de lite tufft just nu av diverse olika anledningar som jag inte vill rabbla upp här...
Men jag ville muntra upp henne lite.

Så jag sydde ett litet kit åt hennes barn som behövde lite nya kläder:


Hon blev jätte glad!
O de känns bra att hon blev nöjd!
❤️❤️❤️
O de bästa är nog känslan av att man faktiskt kan hjälpa någon fastän dom bor lååååångt härifrån.
Om alla bara kunde vara vänliga o hjälpa varandra.
Tänk så bra allt skulle va!

Annars, ja...
Vi var i stan precis o skulle handla jag o barnen..
O Agnes får nån sån där SKRIKATTACK!
Språng...ASKUL....speciellt när de är två 😁
Folk glodde som om vi var en cirkusattraktion...
(Såg väll ut så också 😂)
Haha,, jaja mina stora var såååå duktiga!!
De tog vagnen o plockade varor medans jag försökte trösta Agnes.
Vi är helt klart det BÄSTA TEAMET!!
Svettigt, AVARS!!
Men vi fick me de vi skulle ha o är hemma igen 😜
Kan juh inte gå som en dans jämt! 😜

Nä nu ska vi snart laga lite kvällsmat.
De blir hemmagjord pizza, på en torsdag!!!
Kan ni tänka er??!!! 😱
Äsch, vardagslyx kallas de väll?

Ha en trevlig kväll allihopa!
Puss 😘

Kommentarer:

1 Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Tack min vän. Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt glad jag blev. Jag hoppas jag kan ge tillbaka på något vis i framtiden. kram <3

Svar: ❤️ det var så lite så
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: