Dagarna springer iväg..

Usch va dålig jag varit på att blogga den senaste tiden.
Jag jobbar för fullt med mina beställningar så fort jag får lite tid över.
Dvs, när barnen sover 😂✌️

Twinsen växer o växer!
O leker mer o mer, är så häftigt att se att de inte klarar sig utan varandra,
De vill alltid vara nära.


Mina små gladskitar!

I förrgår fick vi oväntat besök, mysigt som bara den!
Stoffe o Feffes bil gick sönder så vi hämta dom o så fick de sova kvar här med barnen.
Gick så bra så!
Vi har juh plats 😍

O lite bebismys med lilla Theo var juh inte helt fel 😍


Igår kväll slog jag in alla julklappar.


O vilken tur att jag gjorde de.
Vi som trodde vi var klara, men vi hade juh handlat helt galet!
Vet inte vad vi tänkt på?!!
Jeppe fick 1 paket medans Wilma fick 6 tex...
Verkligen inte okej!!
Denna morsa är rättvis!
Så vi får fixa lite mer till alla utom Wilma 😂

Ja jösses.
Dom kommer iallafall bli sååå glada.
Alla får precis vad de önskar sig.
(Ja utom dator, mobil, tv, soffa) som också stod på önskelistorna 😂

Nu har jag börjat få riktigt julfint här hemma.
Har fått så fina saker!




Min nya fina glasburk med kran 😍
Visst är den underbar!!!

Idag står storstädning på schemat.
O i morgon julbak.
Hela familjen är laddade.
Åh va mysigt det ska bli.
❤️❤️❤️

Glöm inte att gå in o kolla på min instagram
@attasmafron
Nu är de inte många följare kvar till tävlingsdag!
Vid varje 100-följare blir det tävling!

Puss på er!

Kommentera här: