14 juli

Jepp, idag fyller jag år!
Iår blir jag 25 😜
(29 dåååååå)

Min födelsedag började med att Wilma kom med teckningar när jag låg i sängen som hon gjort..
"GRATTIS MAMMAAAAA"
Sen kom Hugo med teckningar.."grattis födelsedan mamma"
Sedan kom en vääääääldigt morgontrött Jesper uppkrypandes i min famn..
"Älskar dig mamma, grattis på födelsedagen"

Sen blev de frukost!

Sen bar de iväg hemåt..
Bygga bygga bygga!!
Status:
Golvspånet är FÄRDIGT!!!
Fönstret är utrivet o de nya fönstrerna är på G in...
Fan va skönt de känns!!!
Nu går de verkligen framåt!

Fick en födelsedagspresent av svärmor o svärfar.
BÄSTA PRESENTEN!!!!

Den stod där så fint när vi kom hem.
Min fina STORA REJÄLA torkatällning!
Åh va nöjd o glad jag är över denna!!
❤️❤️❤️TACK❤️❤️❤️


Jordgubbstårta såklart med chokladbottnar.
Fylld med jordgubbsmousse o banan.
Jiiiises va gott de blev!

Blev även med "ny" soffa idag!
Tar bild på den när den kommer upp...
(Fortfarande kaos hemma)


Nu är vi i Björkvik igen hemma hos Gustavssons..
Nu blir de mys med gubben så sover vi nog gott ikväll efter allt slit!

Tack för alla grattishälsningar.
Puss!

Kommentera här: