9år

Just nu, just i denna stund låg jag på förlossningen på bb i Nyköping.
Den dagen som skulle blivit en av de bästa dagarna i våra liv förvandlades till en mardröm på ett ögonblick...

Vi blev föräldrar.
Vi blev föräldrar för första gången till den vackraste lilla pojken...
En liten Hampus, helt perfekt.
10 fingrar, 10 tår...
Dina stora blå ögon som tittade på oss när du tog ditt sista andetag...
Du var så fin..

Såret i mitt hjärta kommer aldrig att läka.
O dessa dagar, födelsedagar...
Du ska juh vara här!!!!!
Älskade lilla Hampus...
Min stora kille, mormor o morfar tar hand om dig om dina bröder däruppe nu.
Mormor är grym!!!
Hon kommer fixa de bästa kalaset 🎈
Jag önska bara att vi var där....
Där hos dig...hos dig o dina bröder.

Älskar dig o saknar dig så de gör ont!
O de ända jag har kvar ett ett gammalt foto som är så slutet efter alla gånger jag gråtit o kramat o pussat på detta foto...
Finaste du...

Ibland känns de som om du är här...
Som precis nu..
Känns som om du ligger o kramar om mig.
Gör du det?
❤️❤️
Jag vill tro de, jag känner sin närhet...
Lämna mig aldrig!
Älskar dig så!


Grattis på 9års dagen älskade du!
Pussar o kramar
Mamma o Pappa
Alla dina syskon
O Nellie

Kommentera här: