❤️Äkta vänner❤️

Man vet vems ens äkta vänner är när de händer något...
Nu är våra vänner Andreas o Piret på semester med sina barn..
O under tiden då får vi låna deras hus!
Så vi får sova!!!
Kunna laga mat!!!

Förstår ni hur STORT detta är.
Att inte fått sova i en säng på snart 3 veckor...
Behöver jag säga att jag sovit som en kattunge inatt??

O maaaat...
Igår kväll så gjorde jag
Ugnsrostade rotfrukter, baconinlindad kycklingfilé och kantarellsås...


Förstår ni hur gott detta var???

Nu ska vi snart äta frukost, sen åka hem o fortsätta arbeta.
Så vi blir klara snart!
(Man kan juh försöka blicka framåt)
Så åker vi hit i eftermiddag/kväll igen.
De hjälper MASSOR att man får sova o får ordentlig mat...
Detta med halvfabrikat o "snabbmat" är inte min grej..
Jag vill ha lagad mat!
(De är nog jag som lidit mest av detta 😂)

Nu blir de lite kissemys, sen frulle som sagt...
Om barnen vaknar någon gång 😜
GOD MORGON!!
🌞🌞🌞

Kommentera här: