Söndag

Härligt väder även idag! 
Har varit ute hela dagen, fina Christine o 3 av hennes fina barn kom förbi.
Så vi har haft 8 barn busandes här hemma idag.
Lite fika o massa bus!

De var 5 väääldigt trötta barn ikväll.
O 3 till trötta hemma hos Christine...


Lite små tjafs på slutet,
Men de var nog mycket för att barnen var trötta o hungriga...

Hugo ramlade dock...
O slog huvudet REJÄLT... :(
En STOR bula på baksidan av huvudet..
O den gör jätte ont.
Han sov några timmar (kollade honom med täta mellanrum såklart)
Men nu verkar han pigg..
Bulan är kvar, men han har inte kräkts eller nått sådan o är precis normal...
Usch :(
Så otäckt när de slår i huvudet sådär...
Kommer hålla koll hela natten, vågar inte annat.
De var en rejäl smäll då han föll o hamna med huvudet på en stolpe.
Otäckt!!!
O speciellt när ungen inte skriker direkt..
Usch...sprang o sliter upp ungen och han tittar på mig lite förvirrat....SEN kom skriket...
Mammahjärtat slets itu.
Men sefternågra tårar o mys så var leken igång igen...
Så jag hoppas de inte blir värre än såhär..
Skulle "avvakta o hålla koll"...
(Som vanligt när man ringer in)

Jaja, pojken är pigg nu iallafall.
O jag håller koll, hönsmamma som jag är!
Finns bara 1 Hugo, o han är den finaste bästaste o min Hugo!!
Så är lite sådär extra rädd om just denna Hugo!
❤️❤️❤️❤️

Nu blir de en kvällsmacka då jag missade kvällsmaten...
De var twins som var trötta ;)
Ale jobbar så de är bara att gilla läget.
Men macka är juh gott!
;)


NattiNatti
❤️

Kommentera här: