Begravning

Idag var de begravning...
Nu sover du din evighets sömn.
Jag saknar dig så de gör ont!
Äntligen fick du ha dina liljekonvaljer omsvärmat runt dig.
Då du inte tålde dom, men nu är dom ingen fara för dig längre...

Varje gång jag tittar på "Navvy sis"
(Navy CIS)
Så kommer jag tänka på dig...
O varje gång jag gör brunsås/gräddsås eller köttbullar så kommer jag bli förbannad för att dom inte smakar som dina...
Doften av Liljekonvaljer kommer att göra att jag känner av din närhet.
Solen att du finns nära, o alla dessa förbannade fransar på mattorna...
(Som du så fint gick o kamma efter vi råkade "ruffa till" dom)
Min älskade, min fina...
De gör så ont att du inte längre är här!
Vi saknar dig så de gör ont!

Men jag försöker tänka att nu finns du, du finns där för mina små pojkar där uppe.
Nu finns de ännu en person som älskar dom på rätt sida...
Nu vet jag att mina barn får ordentligt med mat och varma kramar o samtidigt lite bus..


Detta är från Hampus o Williams plats.
Du kommer nu ligga där o vila på samma plats.
❤️❤️❤️❤️❤️


Blommorna till morfar och till dig!
Ta hand om varandra och ta hand om mina små pojkar.
Ni är dom jag litar mest på, o har dom varmaste av alla hjärtan.
Nu vet jag att mina pojkar kommer ha det bra tills vi kommer efter...

Älskar dig!
Älskar er!
Älskar er mina fina pojkar!
❤️❤️❤️❤️



Mormor min mormor varför just du?

vi som skulle haft så roligt här och nu!

Mormor, ta nu morfar i handen och omfamna varandra 

eran kärlek kommer lysa ända ner till oss andra.

smärtan är stor och jag försöker blunda hårt

men varför är det så svårt?

Den 13 maj somnade du in,

Linnea dagen valde du, du var så fin.

Maj Elsa Linnéa var ditt namn

Du somnade in djupt, djupt i min famn


Tack för att du var vår mormor, farmor, mamma o vän

Tack för den du är

Jag är stolt över att vara ditt barnbarn

och att jag alltid haft dig kär.

Tack för alla fina minnen

Tack för allt du gjort för mig

och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer älska dig…


❤️

Kommentera här: