Dagarna rullar på..

Oj va dagarna går!
Snart är det första advent.
O jag ska snart börja pynta, har fått lite småsaker av flera olika.
O julklapparna är nästan klara.
Ska slå in dom ikväll tänkte jag :)

Annars jobbar jag för fullt med mitt extra jobb,
Jobbar när twinsen sover o på kvällarna när barnen sover.
För min lediga tid spenderas med de bästa jag har!!

Du kanske är nyfiken du med??


Följ mig på INSTAGRAM,
AttaSmaFron

Idag har vi vart o veckohandlat.
Veckans matsedel ser ut såhär;


Barnens val.
(Ni ser bokstäverna till vänster, de är vem som valt vad)
Smarrig vecka!

Åh, har juh glömt berätta.
I morse gjorde Wilma "Frukost på sängen" till mig...
Sötnos.
Som de värmde! 
❤️❤️❤️


Min lilla tös, hon kan hon.

Nä om man skulle ta o slå in de där julklapparna nu då :)
Eller vänta....
Har jag några juladresser? 😁
Attans, kan jag h glömt de?

Nu måste jag forska i de...😁
Natt Fnatt

Kommentera här: