Härliga onsdag.

Har hunnit med massor idag.
Ni vet allt de där roliga man gör varje dag 😜
-diska
-tvätta
-dammsuga
-elda
-hämta ved

Men idag har jag även hunnit med att rensa på övervåningen!
Alla garderober o lådor har jag gått igenom.
Så nu står allt i hallen 😂✌️
Trevligt välkomnande va?
Nä jag måste faktiskt ha hjälp av maken min för att bära ut de.

Satte äntligen upp mina boll-lampor.
Alltså sååååå fina!!
O ger sånt där mysigt ljus!
(Ja jag vet, måste ta mig i kragen o måla fönstret)

Åkte förbi ingvaldstorp o köpte blommor o grejer till Oliver.



Sen var de dags att hämta Hugo på dagis..
Fick med mig ett extra barn hem idag, som ville leka med Wilma.
Alltid lika mysigt!
Så nu leker tjejerna för fullt!!

Jag sitter o planerar inför twinsens lilla kalas på fredag när de fyller.
Vi bjuder in släkt o vänner sen, så känn er inte glömda!
Men vi väntar lite med de då Ale jobbar sent o så...
Men de kommer!!
I promisse!

Snart är jag klar med tvillingarnas presenter.
Ska bli så kul, men jag har några grejer jag väntar på som jag hoppas jag får i morgon! :)
Sen är jag klar!
Då kan jag ta kort!
❤️❤️❤️


Denna växer vid dagis..smultron!
NU!!
Det är mitten av oktober lixom, hallååå?
Mig gör de dock inge 😜✌️

Puss på er

Kommentera här: