Helgen ❤️

Helgerna går så fort!!!
I lördags var Eilma på kalas, fixa o greja sig hela morgonen.
Min "lilla" flicka börjar bli stor,
Tvinga tom. Morsan att sy klänning på morgonkvisten o hade ritat en skiss hur den skulle se ut o allt 😂
Tur man hade "rätt tyg" hemma...



Många undrar om jag fortfarande tar beställningar på kläder!
Såklart jag gör!!
 Mitt störta intresse just nu!

Idag har vi grejar i trädgården, jösses va Lööv de är!!
Blir en stor brasa 😜✌️

Myskväll igår med lite räkor o ost o kex..



Jah menar, hur gott är de inte???!!

Idag har ungarna byggt på sin koja som fått både tak o rutschkana nu..




"Vi har massor att göra mamma, så nu får du sluta ta kort" 
Hahaha
😍😍😍

Mina gullungar!!!

Ja nu är de 5 dagar kvar tills tvillingarna fyller 1år.
Vart fan tog tiden vägen???
Även 5 dagar tills Oliver skulle blivit 2år...
Jag måste lära mig att dela på lycka o sorg varje PR vid denna tidpunkt..
De är fan inte lätt..
Men jag måste, föd Agnes i Vincents skull!
De ska få deras födelsedagar precis som dom andra får sina.
Till de bästa!!!





Kommentera här: